خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش

گروه صنعتی اسکندری به منظور اطمینان خاطر مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کننده تمامی محصولات خویش را با 12 ماه گارانتی و 10 سال پشتیبانی به فروش می رساند. همچنین این کارخانه با سرمایه گذاری های کلان تأمین قطعات یدکی محصولات خویش را برای سالیان طولانی تضمین نموده است.

خدمات مشتری گروه صنعتی اسکندری - جوجه کشی دات کام

از این رو مصرف کنندگان دستگاه جوجه کشی اسکندری در صورت نیاز میتوانند قطعات یدکی دستگاه های خود را تا 10 سال بعد از خرید نیز از بخش خدمات پس از فروش این کارخانه دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که بخش های مختلف کارخانه اسکندری از نرم افزار پیشرفته crm و ارتباط با مشتری بهره میبرد. در زمان خرید و یا سفارش هر نوع محصول، اطلاعات آن دستگاه به نام مشتری در این سیستم حسابداری پیشرفته ثبت و ذخیره میشود. گارانتی تمامی دستگاه های جوجه کشی اسکندری نیز در این سیستم ثبت شده و دقیقا بعد از خرید فعال میشوند. مشتریان گران قدر توجه داشته باشند که برای فعال سازی گارانتی محصولات اسکندری نیاز نیست که اقدام خاصی را انجام دهید.

برای پاسخگویی هر چه سریعتر، بخش خدمات پس از فروش کارخانه اسکندری به صورت مستقل و جداگانه به مشتریان عزیز خدمات ارائه میدهد. این بخش نیز دارای نرم افزار crm و تجهیزات پیشرفته و پرسنل کار آزموده می باشد. بخش خدمات پس از فروش اسکندری به شماره تلفن 04433744932 همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 8 صبح الی 19 بعد ظهر آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. در روزهای جمعه نیز از ساعت 14 الی 15 بعد از ظهر میتوانید با بخش خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.