رویه ارسال سفارش

رویه ارسال سفارش در وب سایت جوجه کشی دات کام

در صورت خرید اینترنتی کالا از وب سایت جوجه کشی دات کام، محصول خریداری شده بعد از پرداخت نهایی آماده پردازش و ارسال قرار می گیرد.

نحوه ارسال کالا نیز در فروشگاه جوجه کشی دات کام در روزهای عادی هفته از طریق شرکت های معتبر باربری و یا شرکت های پست همچون پست پیشتاز، پست جمهوری اسلامی، تیپاکس و … انجام میگیرد.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که ارسال هر نوع دستگاه جوجه کشی خانگی اسکندری و ماشین جوجه کشی خارجی 24 تایی آرکام با پست پیشتاز و یا تیباکس انجام میگیرد. دستگاه های نیمه صنعتی و صنعتی اسکندری نیز از طریق باربری های معتبر ارسال میشوند. زمان تحویل کالا نیز با توجه به محدوده جغرافیایی و نوع پست حداکثر 2 الی 3 روز کاری خواهد بود.

لازم به ذکر است که در روزهای شلوغ و تخفیف های آخر سال ممکن است رویه ارسال کالا به دلیل حجم بالای سفارشات با کمی تأخیر صورت بپذیرد. در این نوع شرایط هماهنگی های لازم از طریق تماس تلفنی به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.

گروه صنعتی اسکندری همواره تلاش می کند که محصول سفارشی مشتری در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان گران قدر برسد.

در نظر داشته باشید که اگر برای تحویل گرفتن سفارش نیاز به توضیحات اضافی دارید و یا میخواهید در یک مقطع زمانی خاص کالا را دریافت نمایید، می بایست جزئیات مربوطه را در زمان سفارش در بخش توضیحات اعلام کنید.

هزینه ارسال دستگاه جوجه کشی اسکندری چقدر است؟

هزینه ارسال تمام دستگاه های جوجه کشی خانگی اسکندری و دستگاه جوجه کشی آرکام 24 تایی رایگان می باشد. همچنین دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی اسکندری نیز بر اساس وزن و حجم دارای کرایه حمل ناچیزی می باشند.

معمولا ارسال کالاهایی همچون دستگاه جوجه کشی صنعتی که وزن سنگین و حجم زیادی دارند از طریق باربری ها صورت می پذیرد. هزینه های ارسال این نوع دستگاه ها در زمان سفارش از مشتری اخذ میگردد.

ارسال پستی دستگاه جوجه کشی - فروشگاه جوجه کشی دات کام

آیا امکان پیگیری سفارش وجود دارد؟

تمامی دستگاه های جوجه کشی خانگی اسکندری از طریق پست پیشتاز و یا تیباکس با هزینه حمل رایگان ارسال میشوند و خریداران عزیز می توانند از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی، وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است که ارسال دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی، شترمرغی و دستگاه های جوجه کشی درنا از طریق شرکت های باربری میسر می باشد. بنابراین خریداران این نوع دستگاه های سنگین وزن میتوانند برای پیگیری وضعیت سفارشات خود با شرکت های مذبور تماس تلفنی برقرار نمایند. همچنین کارشناسان بخش فروش اسکندری جزئیات مربوطه و نام شرکت حمل بار را به اطلاع مشتری عزیز خواهند رساند.

ضمن آنکه تیم فروش و توزیع کارخانه اسکندری در صورت لزوم و یا بروز هر گونه مشکل با شما در تماس خواهند بود.

آیا امکان ارسال کالا به صورت تحویل درب منزل وجود دارد؟

ارسال هر نوع دستگاه جوجه کشی خانگی اسکندری (تمامی مدل های ایزی باتور و دستگاه جوجه کشی آرکام 24 تایی) بدون هزینه و به صورت رایگان و تحویل درب منزل می باشد.

تحویل درب منزل دستگاه های جوجه کشی صنعتی و سنگین وزن نیز با توجه به شرکت حمل بار و منطقه جغرافیایی در بیشتر موارد با پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد. در غیر اینصورت خریداران عزیز می بایست برای تحویل دستگاه سفارشی خود به شرکت حمل بار مربوطه مراجعه نمایند.

ارسال دستگاه جوجه کشی به سرتاسر ایران

لازم به ذکر است که هموطنان گرامی میتوانند بدون واسطه و به صورت آنلاین در هر جایی از کشور عزیزمان ایران، محصولات گروه صنعتی اسکندری را خرید نمایند. همچنین امکان ارسال دستگاه جوجه کشی اسکندری به سرتاسر ایران و دور افتاده ترین نقاط و روستاها نیز ممکن می باشد.

آیا امکان خرید حضوری و دریافت آنی محصولات اسکندری وجود دارد؟

گروه صنعتی اسکندری در تمامی استان های ایران نمایندگی فروش دارد. با مراجعه به این نمایندگی ها در صورت موجودی کالا میتوانید محصول مد نظر خویش را از همان جا خرید کنید. برای دریافت شماره تلفن و آدرس نمایندگی استان خود به بخش اعطای نمایندگی مراجعه کنید.