شیوه های ثبت سفارش و پرداخت

نحوه خرید و سفارش محصولات اسکندری

مشتریان گران قدر پس از مشاهده جزئیات هر محصول و انتخاب دستگاه مد نظر به سه روش مختلف می توانند از این فروشگاه گروه صنعتی اسکندری خرید نمایند:

شیوه های ثبت سفارش و خرید دستگاه جوجه کشی

خرید اینترنتی:

فروشگاه جوجه کشی دات کام یکی از وب سایت های فعال و زیر مجموعه گروه صنعتی اسکندری است و تمامی محصولات عرضه شده در این وب سایت بدون واسطه و به صورت خرید مستقیم از کارخانه به فروش می رسند. امکان خرید آنلاین انواع دستگاه جوجه کشی اسکندری و تجهیزات مرغداری در این وب سایت وجود دارد. با خرید آنلاین و بدون مراجعه به محل خاص، شما میتوانید در منزل خویش دستگاه مد نظر را خرید نموده و آن را درب منزلتان تحویل بگیرد.

ناگفته نماند که این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی است و تمامی فعالیت های آن تحت نظارت وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. بنابراین با خیال راحت می توانید از این وب سایت خرید آنلاین انجام دهید.

خرید تلفنی:

علاوه بر خرید آنلاین، امکان خرید تلفنی محصولات گروه صنعتی اسکندری وجود دارد. مشتریان گرامی بعد از انتخاب نوع محصول اگر تمایل به خرید تلفنی داشته باشند میتوانند با کارشناسان فروش گروه صنعتی اسکندری تماس گرفته و دستگاه مد نظر خویش را سفارش دهند. تمامی هماهنگی های لازم و نحوه واریز وجه کالا از طریق تماس تلفنی با مشتریان عزیز در میان گذاشته خواهد شد.

خرید حضوری:

مشتریان عزیز می توانند با مراجعه حضوری به دفتر فروش کارخانه اسکندری واقع در شهر ارومیه و یا مراجعه به نمایندگی های سرتاسری در تمام استان های ایران، محصولات گروه صنعتی اسکندری را به صورت حضوری خرید نمایند. لازم به ذکر است که گروه صنعتی اسکندری هم اکنون بیش از 100 نمایندگی سرتاسری در ایران دارد. با مراجعه به نمایندگی های اسکندری در شهرستان خود میتوانید در صورت موجودی کالا از محصولات مد نظر خویش دیدن نمایید و سپس دستگاه را از نمایندگی خرید کنید. برای دریافت آدرس و شماره تلفن نمایندگی شهر خود به صفحه اعطای نمایندگی مراجعه نمایید.