محصولات آینده گروه صنعتی اسکندری

محصولات آینده گروه صنعتی اسکندری

محصولات آینده گروه صنعتی اسکندری – گروه صنعتی اسکندری بزرگترین و با سابقه ترین سازنده دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران و خاورمیانه بوده و هرساله مبالغ قابل توجهی را صرف تحقیقات و نو آوری در این صنعت می نماید. این کارخانه با داشتن یک واحد تحقیق و توسعه  متشکل و قوی ، در طول سالهای اخیر پیش رو در ارائه طرح ها و ابتکارات جدید در این صنعت بوده است.

طراحی نسل جدید دستگاه جوجه کشی خانگی
طراحی نسل جدید دستگاه جوجه کشی خانگی

گروه تحقیق و توسعه این کارخانه تولیدات برترین کارخانه های دنیا را زیر نظر داشته و با تحقیقات و آزمایشات مکرر و مداوم همچنین با بازدید سالانه از محل برترین سازندگان دنیا دانش فنی این کارخانه را روز به روز افزایش داده و هم تراز با بهترین کارخانه های دنیا نموده است.

در-حال-بازنویسی-الگوریتم-دستگاه-جوجه-کشی
در-حال-بازنویسی-الگوریتم-دستگاه-جوجه-کشی

محصولات آینده گروه صنعتی اسکندری

هم اینک کارخانه گروه صنعتی اسکندری جزء پنج شرکت برتر دنیا در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی کوچک و متوسط قرار گرفته است و در همین راستا و در جهت حفظ این مهم همه ساله محصولات جدیدتر و پیش رفته تری را به بازار های داخلی و خارجی معرفی مینماید.

new easy-bator
new easy-bator

محصولات آینده گروه صنعتی اسکندری

محصولات آینده گروه صنعتی اسکندری – در طول سال 1395 برابر با 2016 میلای  گروه صنعتی اسکندری سه محصول جدید را وارد بازار ایران خواهد نمود. این سه محصول عبارتند از ایزی باتور 3 و ایزی باتور 4 که نسل های ارتقاع یافته ایزی باتور1 و 2 بوده و دارای تغییرات اساسی و ساختاری با نمونه های قبلی خواهند بود.ایزی باتور 3 و 4 با سرمایه گذاری بسیار سنگین و در عین حال با کیفیتی بسیار مضاعف وارد بازار گشته و E.I.G امیدوار است با معرفی این دو محصول که در رده ماشین های جوجه کشی کوچک خانگی طبقه بندی میگردد بازار داخلی از واردات هر نوع دستگاه جوجه کشی خارجی خصوصا از واردات ماشین های جوجه کشی کره ای آرکام بی نیاز گردد. این دو محصول با کیفیتی مضاعف و با قیمت نسبتا بالا در رقابت با ماشین های جوجه کشی آرکام کره ( سورو20 ) وارد بازار داخلی گردیده و انتظار می رود انقلابی در کیفیت ماشین های جوجه کشی کوچک ایجاد کند و علاوه بر تولید کننده گان خارجی تولید کننده گان داخلی را نیز به یک چالش اساسی دچار خواهد نمود.

پیش بینی همکاران ما در بخش تولید این است که ایزی باتور3 و 4 قبل از ژانویه 2017 به تولید انبوه برسد.

نسل جدید بردهای هوشمند با قابلیت های ویژه

محصول بعدی که در طول سال 1395 به بازار ایران معرفی خواهد شد یک برد دیجیتالی بسیار پیش رفته و دقیق به نام JDR900 است که از این پس بر روی تمامی دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری ( دستگاه های بزرگ و متوسط ) نصب خواهد شد. این برد و کنترلر مخصوص دستگاه جوجه کشی که دارای سیستم بسیار پیش رفته و دقیق بوده و دارای گواهینمای ثبت اختراع جهانی بوده و دارای سیستم های بسیار پیش رفته و شعف انگیز خواهد بود که انتظار می رود کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه را ده ها بار افزایش دهد. تکنولوژی این کنترلر جوجه کشی فراتر از تولیدات ایرانی بوده و دارای امکاناتی بی نظیر است که باعث شگفتی تولید کننده گان داخلی و توجه تولید کننده گان خارجی خواهد گردید!!!

افزایش محسوس کیفیت در دستگاه های جوجه کشی

اما هم زمان با اضافه شدن  JDR 900 بر روی دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری سخت افزار و بدنه این محصولات نیز با انقلابی بزرگ مواجه گردیده و به طور کل دگرگون خواهند شد و تحولات اساسی در کیفیت بدنه دستگاه های جوجه کشی نیز ایجاد خواهد شد. این تغییرات نیز برای اولین بار در ایران انجام گرفته و افزایش محسوس کیفیت را به همراه خواهد داشت.

شاه محصولات یک ده گذشته گروه صنعتی اسکندری
شاه محصولات یک ده گذشته گروه صنعتی اسکندری

محصولات آینده گروه صنعتی اسکندری

شاه محصولات یک ده گذشته گروه صنعتی اسکندری

و در نهایت شاه محصول یک دهه گذشته گروه صنعتی اسکندری در مرداد ماه 1396 با نام های ایزی باتور 5 و ایزی باتور6 وارد بازار ایران خواهد شد. این دو محصول که حاصل دو سال تلاش گروه تحقیق و توسعه کارخانه گروه صنعتی اسکندری  میباشد انقلابی را در قیمت و کیفیت دستگاه های جوجه کشی خانگی ایجاد خواهد کرد. انتظار میرود با ورود این محصول به بازار ایران توجیه اقتصادی برای واردات ماشینهای جوجه کشی کوچک و متوسط به طور کل از بین رفته و آمار واردات به صفر برسد در ایزی باتور 5 و 6 از تکنولوژی ها و ماشین آلات خاص برای کاهش قیمت استفاده شده و جهت تولید آن ماشین آلات خاص از طریق گمرکات کشور وارد ایران گردیده است کل تولید ایزی باتور5 و ایزی باتور6 بصورت روباتیک و تمام اتوماتیک صورت گرفته  و خرید ماشین های جوجه کشی از ایران را با صرفه تر از خرید این محصول از چین خواهد نمود.

همچنین گروه صنعتی اسکندری محصولات دیگری را در طول سال 1396 به علاقه مندان این صنعت معرفی خواهد نمود که در وقت مقتضی توضیحات مفصل در مورد آن داده خواهد شد. حجم سرمایه گذاری و همچنین حجم نیروی انسانی و وقت و انرژی که در این کارخانه برای تولید بهترین نوع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی صورت میگیرد در ایران بی نظر بوده و برند این کارخانه در طول دهه پیش رو حرف های بسیاری را برای گفتن در سطح جهانی خواهد داشت.