نماد اعتماد وب سایت فروش دستگاه جوجه کشی

ثبت سایت جوجه کشی در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی سایت های اینترنتی

اعتماد به سایت جوجه کشی

سایت اینترنتی www.joojekeshi.com به مدیریت کارخانه جات گروه صنعتی اسکندری موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت و نماد سامان دهی طلائی از وزارت ارشاد اسلامی گردید.

وب سایت www.joojekeshi.com اولین و یکی از برترین وب سایت های فعال در زمینه فروش اینترنتی دستگاههای جوجه کشی در ایران است که موفق به دریافت این دو نماد معتبر شده است. طبق قانون دارنده نماد اعتماد الکترونیکی، تحت نظارت دستگاه های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در تعهدنامه نماد می باشد.

نماد اعتماد و یا اینماد بعد از بررسی صحت آدرس و تلفن و در صورت لزوم مجوزات مربوطه کسب و کار از ارگانهای مربوطه به وب سایت های اینترنتی داده میشود و هر سه ماه یک بار بعد از بررسی مجدد تمدید میگردد و شما میتوانید به دارنده این نماد تا حد زیادی اعتماد نمایید.

از سوی دیگ گروه صنعتی اسکندری در وب سایت www.joojekeshi.com موفق به دریافت نماد سامان دهی طلائی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید این نماد نیز بعد از دریافت نماد اعتماد و پس از بررسی تمامی شرایط به صاحب وب سایت تعلق می گیرد و نشان دهنده اعتبار وب سایت از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

با دریافت این دو نماد و گامی دیگر در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان گروه صنعتی اسکندری میباشد. این کارخانه با سابقه 25 ساله تفسیر بارز قدمت و صداقت در صنعت دام و طیور کشور می باشد.


logo-samandehi

هشدار:
اشاره به این نکته ضرروی می باشد که نماد ساماندهی نقره در عرض چند ساعت و بدون بررسی صحت آدرس و مجوزات به تمامی وب سایت های اینترنتی تعلق می گیرد و فقط نشان دهنده آن است که تصاویر و یا محتوای نامناسب در آن وب سایت وجود ندارد و نباید با نماد اعتماد و یا نماد ساماندهی طلائی اشتباه گرفته شود .

اخیرا دیده شده برخی وب سایت های اینترنتی با سوء استفاده از نماد سامان دهی نقره ای آن را به جای اینماد جا زده و از مردم کلاه برداری می نمایند. نماد سامان دهی طلائی و مخصوصا نماد اعتماد تنها دلیلی است که شما میتوانید به یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی اعتماد کنید . پس به با توجه به این مهم از سایت های فاقد نماد اعتماد به هیچ وجه خرید نکنید و خطر کلاه برداری اینترنتی را جددی بگیرید.