دستگاه جوجه کشی دست دوم

خرید ماشین جوجه کشی کارکرده - سایت جوجه کشی دات کام

دستگاه جوجه کشی دسته دوم - جوجه کشی دات کام

دستگاه جوجه کشی دست دوم

دستگاه جوجه کشی دست دوم یکی از مواردی است که افراد بسیاری به دنبال آن هستند ، بسیاری از افراد حتی به خریدوفروش دستگاه جوجه کشی کارکرده نیز مشغول‌اند، اگر نگاهی به نرم‌افزارهای خریدوفروش لوازم کارکرده بیندازید خواهید دید که تعدادی دستگاه جوجه کشی دست‌دوم نیز وجود دارد اما این‌که کدام‌یک از آن‌ها را باید خریداری نمایید سؤالی است که در ادامه مطلب به توضیح کامل این موضوع خواهیم پرداخت.

مراکز فروش دستگاه جوجه کشی دست‌ دوم یا کارکرده

مراکز فروش دستگاه جوجه کشی دست دوم

اگر به دنبال مراکز فروش دستگاه جوجه کشی کارکرده یا دست‌دوم هستید می‌توانید به نرم‌افزارهای کالای دست‌دوم که افراد کالای دست‌دوم یا کارکرده خود را به فروش می‌گذارند مراجعه کنید از این جمله می‌توانیم به نرم‌افزار دیوار ، نرم‌افزار شیپور و… اشاره نماییم. علاوه بر این در برخی از سایت‌های فروش دستگاه جوجه کشی محلی برای فروش دستگاه جوجه کشی دست‌دوم نیز وجود دارد که افراد می‌توانند دستگاه‌های جوجه‌کشی دست‌دوم خود را برای فروش در آنجا قرار دهند که از این جمله می‌توانیم به انجمن یا تالار گفتمان دستگاه‌های جوجه‌کشی اسکندری اشاره نماییم. شما در این انجمن قادر هستید تا دستگاه جوجه کشی دست دوم خود را برای فروش قرار دهید و افراد درصورتی‌که دستگاه جوجه‌کشی شمارا بپسندند با شما تماس بگیرند، البته این موضوع مقطع عکس هم دارد و شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز یک دستگاه جوجه‌کشی خریداری نمایید.

دستگاه جوجه کشی 336 تایی
دستگاه جوجه کشی ۳۳۶ تایی

مورد دیگری که برای خرید دستگاه جوجه کشی دست ‌دوم می‌توانید به آنجا مراجعه فرمایید، خود فروشندگان دستگاه‌های جوجه کشی می‌باشند ، شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های فروش دستگاه جوجه کشی ، ماشین جوجه کشی دست دوم را نیز گاهاً پیداکرده و خریداری نمایید. برای این منظور شما می‌توانید با گروه صنعتی اسکندری نیز در ارتباط باشید تا در صورت وجود دستگاه جوجه کشی دست دوم به شما اطلاع دهند. برای اینکه بتوانید با گروه صنعتی اسکندری در ارتباط باشید می‌توانید به قسمت تماس با ما مراجعه فرمایید.

راهنمای خرید

زمانی که می‌خواهید یک دستگاه جوجه کشی دست دوم را خریداری نمایید می‌بایست به چند موضوع توجه فرمایید که از این جمله می‌توانیم به حس‌گر ، موتور ، سیم‌کشی ، برد ، ایمنی ، عایق‌بندی و… که در ادامه مطلب به‌تمامی آن‌ها با توضیحات کامل اشاره خواهیم نمود. به‌طورکلی مواردی را برای شما بازگو خواهیم نمود که در موقع خرید دستگاه جوجه‌کشی کارکرده چنانچه به این موارد توجه فرمایید یک دستگاه جوجه‌کشی بدون ایرادی را خواهید یافت.

حس‌گر دستگاه جوجه کشی دست دوم

سنسور sht

همان‌طور که میدانید حس‌گر یکی از موارد ضروری و البته تعیین‌کننده راندمان دستگاه می‌باشد ، به عبارتی حس‌گر را قلب یک دستگاه جوجه‌کشی می‌نامند ، در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی دست‌دوم شما می‌بایست به این موضوع توجه داشته باشید که حس‌گر مورداستفاده در دستگاه آنالوگ نباشد چراکه وظیفه سنسور سنجش میزان دما و رطوبت و البته مخابره آن به برد می‌باشد و درصورتی‌که نتواند با دقت این میزان را بسنجد میزان اشتباه به برد مخابره خواهد شد و درنتیجه راندمان جوجه‌کشی افت خواهد نمود. حس‌گرهای آنالوگ یا غیر دیجیتال امکان سنجش دقیق دما را نداند و به همین دلیل همیشه میزان راندمان این نوع دستگاه‌ها بسیار کم است.

حس‌گر مورداستفاده در دستگاه جوجه کشی دست دوم می‌بایست کاملاً دیجیتال باشد که حداقل این نوع حس‌گرها LM35 و حداکثر حس‌گرهای دیجیتال SHT SENSIRION می‌باشد. حسگر LM35 بیشتر در صنایع خودروسازی مورداستفاده قرار می‌گیرد و سنسور دوم یعنی SHT به دلیل دقت بسیار زیاد بیشتر در صنایع پزشکی مورداستفاده قرار می‌گیرد. دستگاه جوجه‌کشی کارکرده موردنظر شما چنانچه دارای سنسور SHT باشد شما از چند لحاظ خیالی راحت خواهید داشت ، اول اینکه این حس‌گر نیازی به کالیبره ندارد و دوم اینکه حس‌گر مذکور قادر است به‌صورت دیجیتال هم میزان دما و هم میزان رطوبت را اندازه‌گیری نماید ، پیشنهاد ما انتخاب دستگاهی با حسگر SHT می‌باشد.[recent_posts num="2" offset="2"]

موتور دستگاه جوجه کشی دست دوم و زاویه چرخش موتور

موتور چرخشی

در انتخاب یک دستگاه جوجه کشی دست دوم میبایست به موتور دستگاه نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم ، در طی مدت‌زمان استفاده از دستگاه جوجه‌کشی موتور محصول بیشتر از هر قسمتی مورد فشار است و شما می‌بایست فرمایید که موتور در جای درست خود باشد و همچنین از زاویه چرخش راک نیز اطمینان حاصل فرمایید، زاویه چرخش راک درصورتی‌که درست نباشد امکان صدمه دیدن تخم‌های نطفه‌دار در هنگام چرخش نیز وجود دارد علاوه بر این در بسیاری از موارد ریزش تخم را نیز شاهد بوده‌ایم که تمامی این موارد به دلیل دقیق نبودن زاویه چرخش موتور می‌باشد.

موتور دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم نباید ازجمله موتورهای چینی باشد چراکه این موتورها از کارکرد درستی برخوردار نیستند و همچنین جنس ساختاری آن‌ها نیز بسیار ضعیف می‌باشد. توجه داشته باشید که اکثریت موتورها درون دستگاه‌های جوجه‌کشی چینی و از جنس فولاد معمولی بوده و تعداد بسیار کمی از آن‌ها از جنس فولاد آبدیده می‌باشند.

مورد دیگری که باید در مورد موتور جوجه کشی تعبیه‌شده بر روی دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم توجه فرمایید تعداد گیربکس‌ها و سرعت و البته دور موتور آن می‌باشد ، دور موتورهای طراحی‌شده برای دستگاه‌های جوجه‌کشی در دقیقه یک دور می‌باشد، موتور در هنگام حرکت باید بسیار آرام حرکت را شروع نماید و همچنین آرام به حرکت خود ادامه دهد تا هیچ آسیبی به تخم‌های نطفه‌دار وارد نیاید.

زنگ زدگی دستگاه جوجه کشی

زنگ زدن بدنه فلزی

در مورد زنگ‌زدگی دستگاه جوجه‌کشی نیز باید بگوییم که عامل اصلی افت راندمان دستگاه زنگ زدگی فلزات دستگاه می‌باشد. زمانی که به‌تدریج فلزات درون دستگاه جوجه‌کشی زنگ میزند در اصل خاصیت جوجه‌کشی خود را دیگر از دست می‌دهد در این حالت هرچه حس‌گر یا دیگر المان‌های شما درست عمل نمایند نیز راندمان جوجه کشی بسیار پایین خواهد بود. در زمان جوجه کشی که رطوبت و دمای نسبتاً بالایی درون دستگاه حاکم است این نقاط زنگ زده گازهایی از خود بروز می‌دهند که دقیقاً قاتل تخم‌های نطفه‌دار می‌باشد.

زنگ زدگی دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم یکی از عوامل تأثیرگذار در کارکرد محصول می‌باشد پس باید قبل از هر چیزی توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشید که دستگاه جوجه کشی کارکرده موردنظر شما نباید هیچ زنگ‌زدگی داشته باشد.

 سیم کشی دستگاه جوجه کشی کارکرده و دست دوم

سیم پیچی[recent_posts num="2" cat="" order="asc" orderby="rand"]

سیم کشی دستگاه جوجه کشی بااینکه مسئله پیچیده‌ای نیست اما زمانی که سیم‌کشی به‌کل آسیب‌دیده باشد دیگر نمی‌توان آن را ترمیم کرد و یا ترمیم آن سخت خواهد بود. در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم باید توجه داشته باشد که سیم کشی آن کاملاً سالم باشد برای آزمودن این مورد شما می‌بایست تمامی المان‌های روس دستگاه جوجه‌کشی را تک‌به‌تک تست نمایید مانند تمامی دکمه‌ها ، سیم‌های متصل به حس‌گر ، موتور و… به‌طورکلی باید تمامی اتصالات را تست نمایید و موردبررسی قرار دهید تا از صحیح بودن سیم‌کشی و بدون ایراد بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

برد دستگاه جوجه کشی دست دوم

کنترلر دستگاه جوجه کشی

یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب دستگاه جوجه کشی کارکرده به آن توجه فرمایید برد جوجه کشی می‌باشد، دستگاه جوجه‌کشی انتخابی باید از برد دیجیتال برخوردار باشد ، اکثر دستگاه‌های جوجه‌کشی دست‌دوم موجود در بازار از نوع دستگاه های جوجه کشی چینی میباشند که به‌صورت آنالوگ طراحی‌شده‌اند تا هزینه آن به کمترین میزان خود برسد. این نوع دستگاه‌ها از کیفیت و دقت کافی برای جوجه‌کشی برخوردار نیستند، بهتر این است که یک دستگاه جوجه‌کشی دیجیتال انتخاب نمایید تا بتوانید تمامی المان‌ها را به‌صورت دیجیتالی مشاهده فرمایید و از صحت آن‌ها مطمئن شوید.

امروزه تمامی دستگاه‌های جوجه‌کشی به‌غیراز محصولات چینی به‌صورت دیجیتال طراحی می‌شوند این یعنی اگر شما به یک دستگاه جوجه کشی آنالوگ برخوردید بدانید که جزو دستگاه های جوجه کشی از رده خارج می‌باشد. ازجمله شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های جوجه‌کشی دیجیتال دستگاه جوجه‌کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری و دستگاه‌های جوجه‌کشی ساخت بلدرچین دماوند می‌باشند که می‌توانید خریداری نمایید، البته موارد گفته‌شده فقط یک مثال از شرکت‌های داخلی هست و شما می‌توانید با توجه به موارد گفته‌شده از هر شرکتی دستگاه جوجه‌کشی تهیه فرمایید.

نکته بعدی در مورد برد این است که دستگاه‌های جوجه کشی پیشرفته دارای سیستم انتخاب پرنده می‌باشند یعنی بر روی برد آن‌ها نام پرندگانی ذکرشده است و کاربر می‌تواند آن‌ها را انتخاب نماید، این نوع دستگاه‌های جوجه‌کشی تمام‌خودکار هستند و از سیستم جوجه‌کشی خودکار برخوردارند، برای بهره‌گیری از این نوع دستگاه‌های جوجه‌کشی کاربر می‌تواند فقط نوع پرنده را انتخاب نموده و تخم‌ها را درون دستگاه قرار دهد چراکه این دستگاه‌های جوجه‌کشی به‌صورت خودکار تنظیمات را از طریق برد نسبت به پرنده انتخابی شما اعمال خواهد نمود. چنانچه از این نوع دستگاه‌های جوجه‌کشی یافتید توصیه اکید می‌شود در صورت سالم بودن دیگر قطعات خریداری نمایید.

سیستم تهویه دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم

فن تهویه ماشین جوجه کشی

سیستم تهویه دستگاه های جوجه‌کشی به این صورت می‌باشد که اکثراً برای دستگاه‌های جوجه کشی کم‌ظرفیت مانند ۱۰ تایی و از این قبیل ۱ عدد فن کافی است اما برای دستگاه های جوجه کشی مانند ۹۶ تایی یا بالاتر نیاز به فن‌های بیشتری است و می‌بایست تا ۳ عدد فن بسته شود، این استاندارد دستگاه‌های جوجه‌کشی می‌باشد.

سیستم تهویه دستگاه جوجه کشی بستگی به نوع فن آن دارد ، درصورتی‌که فن دستگاه از نوع فن‌های ساده و بلبرینگ دار باشد از خرید آن صرف‌نظر نمایید و درصورتی‌که فن‌های دستگاه از نوع دائم کار با کارکرد در حالت خلأ باشد می‌توانید در صورت صحت محصول آن را خریداری نمایید. دلیل این ادعا این است که فن‌های معمولی بعد از گذشت مدت‌زمان کوتاهی از کار خواهند افتاد و آرمیچر درونی آن‌ها خواهد سوخت اما فن‌های دائم کار به‌نوعی هستند که آرمیچرشان گرم نخواهد شد و عمر مفیدی بالغ‌بر ۳ الی ۴ برابر فن‌های معمولی دارند.

 برای اینکه بدانید فن دائم کار است یا نه از پره فن و آرمیچر فن بگیرید و سعی کنید این دو را از هم فاصله دهید ، خواهید دید که پره اندکی بالاتر خواهد آمد که در این صورت فن دائم کار است و امکان کارکرد در حالت خلأ را دارد.

ایمنی دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم

ایمنی دستگاه جوجه کشی

ایمنی یکی از مواردی است که کاربر در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی کارکرده باید به آن توجه نماید ایمنی دستگاه جوجه کشی می‌باشد ، اولین جایی که شما می‌توانید ایمنی محصول را چک کنید دارا بودن یک کاهنده ولتاژ می‌باشد که برق شهری را قبل از ورود به دستگاه بکاهد و دوم زخمی نبودن کابل برق دستگاه می‌باشد. همچنین بر روی المنت‌های محصول باید یک روکش از جنس نسوز کشیده شود که در غیر این صورت امکان آتش‌سوزی درون دستگاه وجود دارد، پس در مورد ایمنی دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم باید به این موارد توجه فرمایید.

عایق‌بندی دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم

بسیاری از دستگاه‌های جوجه کشی عایق‌بندی خود را به‌کل ازدست‌داده‌اند که در این موارد راندمان جوجه‌کشی به‌شدت افت خواهد نمود ، سعی کنید دستگاه جوجه‌کشی کارکرده‌ای که قصد خرید آن رادارید از عایق‌بندی قابل تعویض بهره برده باشد ، بسیاری از دستگاه‌های جوجه‌کشی دارای عایق‌بندی داخلی کائوچویی هستند که بهترین نوع عایق‌بندی می‌باشد البته به شرطی که درست باشد و درز نداشته باشد، برای اینکه درزی در عایق‌بندی وجود نداشته باشد شما می‌بایست توجه داشته باشید که لبه‌های دو طرف دستگاه جوجه‌کشی در هنگام بسته شدن به هم چفت شوند و یا به هم بچسبند، در این صورت هوای داخلی دستگاه خارج نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه برای خرید دستگاه جوجه‌کشی

پیشنهاد ویژه برای خرید دستگاه جوجه کشی

در بالا به‌طور کامل تمامی واردی که باید توجه فرمایید در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم گفته شد حال این پیشنهاد ویژه نیز وجود دارد که شاید با یک حساب سرانگشتی خواهید دید به‌صرفه‌تر از یک دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم باشد.

گروه صنعتی اسکندری تولیدکننده انواع دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی و صنعتی می‌باشند شما می‌توانید با خرید یکی از دستگاه‌های جوجه‌کشی از استانداردهای بین‌المللی دستگاه‌های جوجه‌کشی بهره‌مند شوید، همچنین دستگاه جوجه‌کشی اسکندری دارای ۱۲ ماه تضمین و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد که به‌نوعی دستگاه را کاملاً تضمین می‌نماید، علاوه بر این مواردی که در راهنمای خرید دستگاه جوجه‌کشی دست‌دوم گفته شد و قسمتی امکانات دستگاه‌های جوجه‌کشی اسکندری می‌باشد.

برای خرید دستگاه جوجه‌ کشی خانگی اسکندری می‌توانید به بخش فروش آنلاین دستگاه جوجه‌کشی خانگی مراجعه فرمایید.

دسته‌بندی اطلاعات مرتبط با صنعت جوجه کشی مقالات جوجه کشی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

6 پاسخ به “دستگاه جوجه کشی دست دوم”

  1. مطالبتون خیلی جالب بود . دو دل بودم که دستگاه جوجه کشی دست دوم بخرم یا نه که الان کلاً منصرف شدم .

  2. مقاله جالبی در مورد دستگاه جوجه کشی کهنه یا به اصلاح دست دوم بود من میخواستم واسه یکی از اشناهامون بگیرم دیگه با خوندن این مقاله کلا منصرف شدم

    1. سلام من یه دستگاه جوجه کشی دست دوم و کهنه دارم اگه خواستید پیام بدید دستگاه از نظر فنی کاملا سلامه فقط یکمی زیرش زنگ زده که اونم جزئیه واسه کاربرد های خانگی عالیه

    1. سلام میتونید آنلاین خریدتونو ثبت کنید که از مزایاش میشه گفت سریع ارسال میشه و ارسالش رایگان هم هستش اگر خواستید میتونید با مدیر نمایندگی های فروش هم صحبت بکنید اقای حیدی : 09144483188

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان فروش کارخانه
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت