ایزی باتور 2

شروع موضوع توسط saleh.kh ‏17/7/17 ساعت 16:15 در انجمن پرسش و پاسخ در مورد دستگاه های جوجه کشی

  1. saleh.kh

    saleh.kh New Member

    سلام من یه دستگاه 96 تایی از شرکت شما خریدم
    دور اول راندمانم حدود 30 درصد بود با وجود تخم هایی که همه نطفه داشتن و تلفات در دوره ی هچ بود
    دور دوم جوجه کشی راندمان باز هم کتر شد و از 96 تا تخم 12 جوجه خارج شد و خیلی از تخم ها رو که بعد از کار دستگاه شکستم همه جوجه داشتن ولی مرده .
    این دور با جدیت تمام جوجه کشی رو زیر نظر گرفتم تا مشکلات مشخص بشن
    چند تا نکته باید بگم خدمتتون :
    1. فن کوچک دستگاه که باید دائم در حالت ستر و هچر روشن باشه برای من خاموش بود و طی تماس با خدمات پس از فروش مشخص شد دستگاه روی حالت ایزی باتور یک بوده و با تنظیم مجدد به ایزی باتور دو فن روشن شد . توقع این بود که توی کارخونه این موضوع تست شده باشه
    2. راک پایین کلا چرخش نداشت و بعد از بررسی مشخص شد که پیج های راک به سینی کف دستگاه گیر میکنن و باعث میشه راک نچرخه و باید چند تا پایه خودت برای راک بزاری تا پیچ ها گیر نکنن و جالب اینه که شرکت از این موضوع خبر داشت ولی رفع عیب نکرده بود
    3. کیفیت پایین فیش موتور راک باعث میشد که موقعی که سیم موتور رو جا میزنید سیم از فیش خارج بشه و موتور کار نکنه که با یه لایه نازک چسب مشکل حل شد
    4. دو طرف راک پایین دوتا میله ی پلاستیکی هست که در حالتی که تخم توی دستگاه باشه پیچ های راک به این دوتا میله هم گیر میکنه که مجبور شدم پیچ های وسط ردیف اول و اخر رو برعکس ببندم
    5. یکی از مکان های تخم مرغ دقیقا زیر موتور قرار داره و تحت هیچ شرایطی شما نمیتونید تخم مرغ توی اون مکان قرار بدین و عملا ظرفیت دستگاه دوتا کمتر از چیزی هست که بیان شده
    بعد از حل شدن همه ی این مشکلات هنوز هم راک پایین من بدون اینکه به جایی گیر داشته باشه ( با در آوردن اهرم لنگ از موتور و تست با دست) فقط چرخش به یک طرف رو دارم یعنی 45 درجه به راست و برگشت ، و خبری از چرخش به چپ نیست
     
  2. administrator

    administrator Administrator پرسنل

    با سلام جناب صالح.
    بنده این موضوع رو پیگیری میکنم و حتماً گزارش میدم تا در نسخه بعدی از این مشکلات نداشته باشیم. واقعاً ممنونم که این موارد رو با ما در میون میزارید اینها کمک های خیلی بزرگی به ما میکنن که مشکلات محصولات رو شناسایی و حل کنیم.
    شما هم میتوانید در صورت نیاز شماره تماستان را در همین جا قرار دهید تا بگم باهاتون تماس بگیرن و مشکلاتتون رو بررسی کنن.
     
    saleh.kh از این پست تشکر کرده است.
  3. saleh.kh

    saleh.kh New Member

    خواهش میکنم
    چون خدمات پس از فروش خوبتون رو دیدم لازم دونستم این نکات رو بگم که مشکلات کمتر بشه در آینده
    بابت مشکل دیروز با خدمات تماس گرفتم و گفتن بعد از پایان این دور از جوجه کشی راک رو بفرستم که رفع عیب بشه
    09361794010
    محمد صالح خزایی
     
    administrator از این پست تشکر کرده است.
  4. administrator

    administrator Administrator پرسنل

    بنده میخواستم شماره شمارو بدم به بخش خدمات پس از فروش که خود شما با این بخش تماس گرفته اید و نیازی به این کار نیست. در صورتی که هر مشکلی در روند خدمات وجود داشت میتوانید با ما در میان بگذارید. باز هم تشکر بابت نکاتی که فرمودید.
     
    saleh.kh از این پست تشکر کرده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید